REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG W ESI CLINIQUE SP. Z O.O.
Spis treści
§ 3. GODZINY OTWARCIA ESI CLINIQUE.. 5
§ 6. ZAKRES ŚWIADCZONYCH USŁUG.. 9
§ 13. HIGIENA I BEZPIECZEŃSTWO.. 16
§ 15. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH.. 17
§ 16. OCHRONA PRAW AUTORSKICH.. 19
§ 17. INFORMACJA O ZASADACH STOSOWANIA MONITORINGU.. 20
§ 18. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA.. 21
§ 19. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.. 21
ZAŁĄCZNIK NR 1 - Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa………………………………………………………………………………………………………………………….23
ZAŁĄCZNIK NR 2 – Dokument umożliwiający złożenie reklamacji, protokół reklamacji………………24
§ 1. POSTANOWIENIA UMOWNE
1. Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia Usług przez Usługodawcę - Spółkę ESI CLINIQUE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Edwarda Habicha 26/U2B, 02-495 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001002360, NIP: 5223241252, REGON: 523685272, kapitał zakładowy 5.000 zł (w całości opłacony), adres e-mail: kontakt@esiclinique.pl, numer telefonu: 728 629 899, prowadzącą działalność ESI CLINIQUE przy ul. Edwarda Habicha 26/U2B, 02-495 Warszawa.
2. Regulamin dostępny jest w formie stacjonarnej w lokalu ESI CLINIQUE mieszczącym się przy ul. Edwarda Habicha 26/U2B, 02-495 Warszawa oraz na stronie internetowej esiclinique.pl.
3. ESI CLINIQUE świadczy swoje Usługi z poszanowaniem przepisów powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, przepisów dotyczących ochrony danych osobowych oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
4. ESI CLINIQUE świadczy swoje Usługi z poszanowaniem wymogów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spełnia wszelkie obowiązujące wymogi sanitarne.
5. ESI CLINIQUE świadczy swoje Usługi poprzez wykwalifikowany personel dysponujący odpowiednią wiedzą, doświadczeniem oraz uprawnieniami niezbędnymi do należytego wykonania Usług.
6. Przed przystąpieniem do wykonania Usługi Klienci ESI CLINIQUE mają obowiązek zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu oraz zaakceptowania jego treści. Brak akceptacji postanowień Regulaminu jest jednoznaczny z rezygnacją z Usługi.
7. W przypadku Klienta będącego Osobą niepełnoletnią treść Regulaminu przed przystąpieniem do wykonania Zabiegu akceptuje jego rodzic (opiekun prawny), który stawi się z nim w ESI CLINIQUE na wykonanie Zabiegu.
8. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do postanowień Regulaminu od momentu wyrażenia świadomej zgody na wykonanie Zabiegu, przez cały czas trwania Usługi, a także po jej zakończeniu.
9. Niniejszy Regulamin nie jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i dotyczy wyłącznie Usług świadczonych w siedzibie stacjonarnej ESI CLINIQUE.
§ 2. DEFINICJE
1. Definicje:
a) Cennik – aktualny Cennik Usług znajdujących się w ofercie ESI CLINIQUE, wyrażony w złotych polskich, kwoty podane w cenniku są kwotami brutto. Cennik dostępny jest stacjonarnie w ESI CLINIQUE mieszczącym się przy ul. Edwarda Habicha 26/U2B, 02-495 Warszawa, na stronie internetowej: esiclinique.pl oraz w systemie rezerwacji Booksy;
b) Dokumentacja – dokumentacja zabiegowa, którą Klient z pomocą Pracownika ESI CLINIQUE wypełnia przed każdym Zabiegiem, niezbędna do oceny, czy Klient może zostać poddany danemu Zabiegowi, czy nie wystąpiły jakiekolwiek przeciwwskazania do wykonania Zabiegu, czy też nie nastąpią reakcje alergiczne. Klient jest zobligowany wypełnić Dokumentację zgodnie ze stanem faktycznym i swoją najlepszą wiedzą;
c) Dowód zakupu – paragon fiskalny, faktura VAT lub inny dowód potwierdzający zakup/rezerwację Usługi;
d) Dziecko/Osoba niepełnoletnia – Klient ESI CLINIQUE posiadający ograniczoną zdolność do czynności prawnych, który ukończył 13 lat, a nie ukończył 18 lat i korzysta z Usług ESI CLINIQUE za zgodą rodzica (opiekuna prawnego);
e) Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, a także osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, korzystająca z Usług znajdujących się w ofercie ESI CLINIQUE;
f) Konsument - osoba fizyczna dokonująca z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
g) Pracownik/Pracownik ESI CLINIQUE – osoba, która wykonuje Zabieg oraz dysponuje wiedzą, doświadczeniem i stosownymi uprawnieniami niezbędnymi do należytego wykonania Zabiegu;
h) Przedsiębiorca na prawach konsumenta- osoba fizyczna zawierająca Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
i) Regulamin – należy przez to rozumieć niniejszy Regulamin świadczenia Usług przez ESI CLINIQUE;
j) ESI CLINIQUE – miejsce, w którym Usługodawca wykonuje Zabiegi i świadczy swoje Usługi na rzecz Klienta, a także prowadzi sprzedaż detaliczną wyrobów kosmetycznych;
k) Spółka - ESI CLINIQUE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Edwarda Habicha 26/U2B, 02-495 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001002360, NIP: 5223241252, REGON: 523685272, kapitał zakładowy 5.000 zł (w całości opłacony), adres e-mail: kontakt@esiclinique.pl, numer telefonu: 728 629 899, prowadzącą działalność pod nazwą ESI CLINIQUE przy ul. Edwarda Habicha 26/U2B, 02-495 Warszawa;
l) Usługa/Zabieg – oznacza usługę świadczoną przez Usługodawcę na rzecz Klienta, a w szczególności oznacza zabieg kosmetologiczny, zabieg z zakresu kosmetyki białej, zabieg medycyny estetycznej, usługi związane ze stylizacją oraz wszelkie inne usługi wykonywane przez Pracowników ESI CLINIQUE, którzy dysponują wiedzą, doświadczeniem i stosownymi uprawnieniami niezbędnymi do należytego wykonania Zabiegu z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu. Aktualny zakres usług może ulec zmianie i jest dostępny w cenniku, na stronie internetowej i w systemie rezerwacji Booksy;
m) Umowa – umowa zawierana pomiędzy Klientem a Usługodawcą, zawarcie umowy cywilnoprawnej o świadczenie Usług ma miejsce po podjęciu decyzji przez Klienta o skorzystaniu z Usług ESI CLINIQUE, i dokonaniu rezerwacji terminu na określony Zabieg oraz potwierdzeniu rezerwacji przez ESI CLINIQUE, co jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu;
n) Usługodawca – ESI CLINIQUE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Edwarda Habicha 26/U2B, 02-495 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001002360, NIP: 5223241252, REGON: 523685272, kapitał zakładowy 5.000 zł (w całości opłacony), adres e-mail: kontakt@esiclinique.pl, numer telefonu: 728 629 899, prowadzącą działalność ESI CLINIQUE przy ul. Edwarda Habicha 26/U2B, 02-495 Warszawa.
§ 3. GODZINY OTWARCIA ESI CLINIQUE
1. ESI CLINIQUE jest otwarte w następujących godzinach:
Poniedziałek: 09:00 – 21:00
Wtorek: 09:00 – 21:00
Środa: 09:00 – 21:00
Czwartek: 09:00 – 21:00
Piątek: 09:00 – 21:00
Sobota: 09:00 – 15:00
Niedziela – nieczynne
2. W dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy ESI CLINIQUE jest nieczynne.
3. ESI CLINIQUE zastrzega sobie prawo do zmiany godzin otwarcia. Zmiana może oznaczać czasowe zamknięcie ESI CLINIQUE, a także skrócenie lub wydłużenie godzin jego funkcjonowania. Wszelkie zmiany godzin otwarcia ESI CLINIQUE, będą odbywać się z poszanowaniem dotychczasowych terminów rezerwacji Zabiegów.
§ 4. KLIENCI
1. Klientem ESI CLINIQUE może być pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
2. Klientem ESI CLINIQUE może być także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, tj. Osoba niepełnoletnia, która ukończyła 13 rok życia, jednak wyłącznie za wyraźną, pisemną zgodą obojga z rodziców (opiekunów prawnych). W niniejszym wypadku ESI CLINIQUE zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania niektórych Zabiegów z uwagi na kwestie zdrowotne i możliwość ich wykonania wyłącznie na rzecz Klientów pełnoletnich, o czym niezwłocznie poinformuje Klienta.
3. Osoba niepełnoletnia stawia się na umówiony Zabieg wraz z choć jednym z rodziców (opiekunem prawnym), przy czym w tym wypadku musi dostarczyć Pracownikowi ESI CLINIQUE, który będzie wykonywać Zabieg pisemną zgodę nieobecnego rodzica (opiekuna prawnego).
4. Pracownik ESI CLINIQUE, który będzie wykonywać Zabieg jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody drugiego rodzica (opiekuna prawnego) oraz do odmowy wykonania Zabiegu, w przypadku braku przedstawienia pisemnej zgody lub odmowy jej wyrażenia przez drugiego rodzica (opiekuna prawnego). Rodzic (opiekun prawny) musi wypełnić dodatkową zgodę rodzica (opiekuna prawnego) na wykonanie Zabiegu i zgodę rodzica (opiekuna prawnego) na przetwarzanie danych osobowych Osoby niepełnoletniej.
5. Klient ESI CLINIQUE zobowiązany jest przed Zabiegiem do:
a) podania prawdziwych danych osobowych, a w szczególności imienia i nazwiska, wieku oraz aktualnego numeru telefonu;
b) podania prawdziwych informacji na temat swojego stanu zdrowia (jeśli jest to konieczne do podjęcia decyzji o wykonaniu określonego Zabiegu) oraz podpisania oświadczenia o prawdziwości podanych informacji;
c) podania informacji w zakresie ewentualnych alergenów, substancji i leków uczulających;
d) podania informacji w zakresie zażywanych na stałe leków;
e) poinformowania Pracownika ESI CLINIQUE o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach, które mogą mieć negatywny wpływ na przebieg Zabiegu, w tym celu Klient wypełnia stosowną Dokumentację zabiegową przed przystąpieniem do wykonania Zabiegu;
f) natychmiastowego powiadomienia Pracownika ESI CLINIQUE o pogorszeniu swojego stanu zdrowia podczas wykonywanego Zabiegu.
6. Klient ESI CLINIQUE zobowiązany jest na zarezerwowany Zabieg stawić się punktualnie.
7. Każdy Klient przed wykonaniem Zabiegu jest informowany o: przebiegu Zabiegu, przeciwwskazaniach związanych z Zabiegiem, ewentualnych skutkach ubocznych i powikłaniach, nazwie sprzętu, który będzie wykorzystany do przeprowadzenia Zabiegu oraz preparatach, które zostaną użyte do wykonania Zabiegu. Mając na uwadze powyższe, Klient w pełni świadomie wyraża zgodę na przeprowadzenie Zabiegu, zdając sobie sprawę z ewentualnych niepożądanych efektów, które mogą wystąpić.
8. Każdy Klient po wykonanym Zabiegu otrzymuje od Pracownika ESI CLINIQUE:
a) Wytyczne i zalecenia pozabiegowe w formie ustnej i papierowej (lub elektronicznej na życzenie Klienta);
b) Pełną informację, co do przeprowadzonego Zabiegu wraz z użytymi preparatami, na życzenie Klienta w formie papierowej;
c) Na życzenie Klienta, zdjęcie wykonane przed Zabiegiem i bezpośrednio po Zabiegu, zdjęcie jest przekazywane tylko i wyłącznie w formie elektronicznej na podany adres e-mail Klienta lub poprzez sms.
9. Na umówione Zabiegi Klient zgłasza się osobiście, bez osób towarzyszących, zwierząt.
10. Klient jest zobowiązany przed Zabiegiem do zdjęcia wszelkiej biżuterii, z tych partii ciała, które będą poddawane Zabiegowi, a w przypadku Zabiegu na całym ciele, do zdjęcia przed Zabiegiem wszelkiej biżuterii. Za zdjętą i pozostawioną na terenie ESI CLINIQUE biżuterię odpowiada Klient.
11. Klient przed przystąpieniem do Zabiegu wyraża zgodę na wykonanie fotografii przed Zabiegiem oraz po Zabiegu. Zdjęcia mają na celu zobrazować stan wyjściowy skóry oraz stan wyjściowy sylwetki. W przypadku zabiegów modelujących sylwetkę, Pracownik może wykonać także pomiary. Wykonane fotografie będą wykorzystywane wyłącznie do celów oceny postępów danego Zabiegu oraz do oceny zasadności ewentualnych roszczeń w przypadku złożenia reklamacji przez Klienta. Zdjęcia te będą przechowywane w Dokumentacji zabiegowej Klienta.
12. Dodatkowo Klient może wyrazić zgodę na zamieszczenie niniejszych zdjęć na stronie internetowej ESI CLINIQUE www.esiclinique.pl, a także na portalach społecznościowych ESI CLINIQUE i w systemie Booksy.
13. Klient przed przystąpieniem do wykonania Zabiegu, a po wypełnieniu Dokumentacji i wykonaniu wywiadu medycznego przez Pracownika ESI CLINIQUE oświadcza, że:
a) znana jest mu celowość Zabiegu;
b) został poinformowany o ewentualnych skutkach ubocznych i w pełni rozumie możliwość wystąpienia powikłań;
c) został poinformowany o charakterystyce Zabiegów, zrozumiał, że są działaniami należytej staranności;
d) jest świadomy tego, że rezultat Zabiegu jest uzależniony od dochowania należytej staranności po stronie Pracownika ESI CLINIQUE, ale także od indywidualnych czynników, a także uwarunkowań zdrowotnych Klienta, niniejsze może prowadzić do sytuacji, gdzie stosując tą samą procedurę i ten sam preparat efekt końcowy Klientów może różnić się od siebie. Klient nie będzie żądał zwrotu pieniędzy za zabieg w przypadku, gdy wybrany zabieg nie przyniesie zamierzonego rezultatu;
e) przed przystąpieniem do korzystania z Usług uwzględnił swój stan zdrowia i nie przystąpi do Zabiegu, jeżeli ze względu na stan zdrowia Zabieg mógłby mieć negatywny wpływ na jego życie lub zdrowie, komfort psychiczny lub fizyczny;
f) nie jest w ciąży, w okresie połogu lub karmienia piersią, nie zażywa leków, nie zażywa innych substancji ani nie posiada przeciwwskazań, które są przeciwwskazaniem do Zabiegu;
g) dokonał świadomej decyzji o wyborze najodpowiedniejszego Zabiegu z uwzględnieniem jego aktualnego stanu zdrowia oraz dostępnych środków medycznych i technicznych;
h) wyraża zgodę na zmodyfikowanie sposobu wykonania Zabiegu lub nawet odstąpienie od niego w przypadku, gdy dalsze jego kontynuowanie zgodnie z przewidzianą procedurą będzie zagrażało jego życiu lub zdrowiu.
14. W przypadku, jeśli Zabieg jest wykonywany w seriach, w znacznym odstępie czasu Klient jest zobowiązany przed rozpoczęciem każdej kolejnej serii Zabiegów potwierdzić, iż jego sytuacja zdrowotna nie uległa zmianie i wciąż nie występują jakiekolwiek przeciwwskazania do wykonywania Zabiegu.
15. W przypadku jakichkolwiek zmian w stanie zdrowia Klienta, Klient jest zobligowany do poinformowania o nich Pracownika ESI CLINIQUE przed przystąpieniem do wykonania Zabiegu.
16. Bezpośrednio przed wizytą Klient może zostać poproszony o potwierdzenie swojej tożsamości. W związku z tym Klient jest zobowiązany posiadać ze sobą dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem. Odmowa okazania dokumentu tożsamości może skutkować nieudzieleniem świadczenia.
§ 5. PRACOWNICY
1. Wszyscy Pracownicy ESI CLINIQUE zostali stosownie przeszkoleni do wykonywania obowiązków na powierzonym stanowisku pracy oraz dysponują wiedzą, doświadczeniem i uprawnieniami niezbędnymi do należytego wykonania Zabiegów.
2. Pracownicy wykonują swoją pracę z należytą starannością, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, standardów, a także zasad etyki zawodowej.
3. Każdy Pracownik ESI CLINIQUE posiada wyposażone stanowisko pracy stosownie do powierzonych obowiązków.
4. Pracownicy ESI CLINIQUE odmawiają wykonania Zabiegu, w przypadku, gdy:
a) występują przeciwwskazania do wykonania Zabiegu;
b) przewidywany czas zakończenia Zabiegu wykracza poza wskazane terminy otwarcia ESI CLINIQUE;
c) Klient lub jego rodzic (opiekun prawny) zachowuje się w sposób uznawany powszechnie za nieodpowiedni lub wulgarny zarówno w stosunku do Pracowników, jak i obecnych w ESI CLINIQUE innych Klientów;
d) Klient spóźni się na planowany Zabieg powyżej 15 minut od czasu jego planowanego rozpoczęcia;
e) Klient lub jego rodzic (opiekun prawny) poda nieprawdziwe dane osobowe;
f) Klient poda nieprawdziwe informacje w zakresie swojego wieku;
g) Rodzic (opiekun prawny) poda nieprawdziwe informacje w zakresie wieku Dziecka;
h) Klient nie będzie posiadał zgody jednego z rodziców (opiekunów prawnych) na wykonanie Zabiegu (dotyczy wyłącznie Osób niepełnoletnich);
i) Klient nie przyjdzie na umówiony Zabieg choć z jednym z obojga rodziców (opiekunów prawnych, dotyczy wyłącznie Osób niepełnoletnich);
j) Klient lub jego rodzic (opiekun prawny) odmówi wypełnienia i podpisania Dokumentacji;
k) Klient lub jego rodzic (opiekun prawny) odmówi podpisania zgody na wykonanie Zabiegu;
l) Klient lub jego rodzic (opiekun prawny) znajduje się w stanie po spożyciu alkoholu lub innych substancji psychoaktywnych;
m) Klient lub jego rodzic (opiekun prawny) jest chory, osłabiony, przeziębiony lub jego stan zdrowia wskazuje na infekcję;
n) Pojawią się jakiekolwiek wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia Zabiegu.
5. Przed przystąpieniem do Zabiegu Pracownik ESI CLINIQUE:
a) Przeprowadza wywiad medyczny z Klientem (wypełnia ankietę, kartę Klienta, odbiera zgodę na Zabieg, uprzedza Klienta o przeciwwskazaniach związanych z Zabiegiem, informuje o ewentualnych skutkach ubocznych i powikłaniach, przedstawia sprzęt i preparaty, które zostaną użyte do wykonania Zabiegu);
b) Pomaga w wypełnieniu przez Klienta Dokumentacji zabiegowej;
c) Upewnia się, iż nie wystąpiły jakiekolwiek przeciwwskazania zdrowotne do wykonania Zabiegu;
d) Odbiera od Klienta zgodę na wykorzystanie wizerunku;
e) Wykonuje zdjęcie do dokumentacji medycznej, tzw. zdjęcie „przed” i „po” wykonaniu Zabiegu;
f) Wykonuje próbę zabiegową (np. próbę laserową, alergiczną);
g) Informuje Klienta, że rezultat Zabiegu jest uzależniony od dochowania należytej staranności po stronie Pracownika ESI CLINIQUE, ale także od indywidualnych czynników, a także uwarunkowań zdrowotnych Klienta, niniejsze może prowadzić do sytuacji, gdzie stosując tą samą procedurę i ten sam preparat efekt końcowy Klientów może różnić się od siebie.
6. Po wykonaniu Zabiegu Pracownik ESI CLINIQUE przekazuje Klientowi:
a) Wytyczne i zalecenia pozabiegowe w formie ustnej i papierowej (lub elektronicznej na życzenie Klienta);
b) Pełną informację, co do przeprowadzonego Zabiegu wraz z użytymi preparatami, na życzenie Klienta w formie papierowej;
c) Na życzenie Klienta, zdjęcie wykonane przed Zabiegiem i bezpośrednio po Zabiegu, zdjęcie jest przekazywane tylko i wyłącznie w formie elektronicznej na podany adres e-mail Klienta lub poprzez sms;
d) Po przeprowadzaniu Zabiegu Pracownik ESI CLINIQUE zaleci także Klientowi preparaty do pielęgnacji domowej, celem zwiększenia lub wydłużenia efektów Zabiegu.
§ 6. ZAKRES ŚWIADCZONYCH USŁUG
1. ESI CLINIQUE świadczy Usługi w zakresie: kosmetologii, kosmetyki białej, medycyny estetycznej, usługi związane ze stylizacją oraz wszelkie inne usługi wykonywane przez Pracowników ESI CLINIQUE, a także w zakresie handlu wyrobami kosmetycznymi.
Aktualny zakres usług może ulec zmianie i jest dostępny w cenniku, na stronie internetowej i w systemie rezerwacji Booksy.
2. Szczegółowy zakres Usług ESI CLINIQUE znajduje się w Cenniku dostępnym w ESI CLINIQUE, na stronie internetowej esiclinique.pl oraz w systemie rezerwacji BOOKSY.
3. Oferta zabiegowa ESI CLINIQUE może w każdej chwili ulec modyfikacji, przy czym nie dotyczy to wcześniej opłaconych Zabiegów. Do Umów zawartych przed wejściem w życie zmian oferty zabiegowej ESI CLINIQUE, obowiązują postanowienia dotychczasowej oferty, obowiązujące w chwili zawierania tych Umów.
4. ESI CLINIQUE oferuje możliwość zakupu voucherów upominkowych i pakietów zabiegowych.
5. Klient przed wyborem Usługi może zapoznać się z jej opisem, czasem trwania oraz ceną.
6. Klient przed dokonaniem rezerwacji Usługi jest informowany o najbliższym możliwym terminie realizacji Usługi.
§ 7. REZERWACJA TERMINÓW
1. ESI CLINIQUE prowadzi rezerwację swoich Usług: stacjonarnie w ESI CLINIQUE, telefonicznie, przez system rezerwacji booksy.com, a także w wiadomościach kierowanych za pośrednictwem profilów społecznościowych ESI CLINIQUE.
- Rezerwacji terminu wykonania Zabiegu w ESI CLINIQUE Klient można dokonać w następujący sposób:
a) osobiście w ESI CLINIQUE mieszczącym się przy ul. Edwarda Habicha 26/U2B, 02-495 Warszawa, w godzinach pracy ESI CLINIQUE od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 21:00 oraz w soboty w godzinach od 09:00 do 15:00, w niedziele ESI CLINIQUE jest nieczynne;
b) telefonicznie pod numerem telefonu: 728 629 899 w godzinach pracy ESI CLINIQUE od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 21:00, oraz w soboty w godzinach od 09:00 do 15:00, w niedziele ESI CLINIQUE jest nieczynne;
c) całodobowo, 7 dni w tygodniu za pośrednictwem booksy.com pod adresem: http://esiclinique.booksy.com/;
d) w godzinach pracy ESI CLINIQUE za pośrednictwem e-mail, w wiadomości prywatnej za pośrednictwem mediów społecznościowych (Instagram, Facebook) na profilu: esiclinique.
- W razie nieodebrania telefonów przeznaczonych do rezerwacji Usług, Pracownik ESI CLINIQUE dokłada wszelkich starań, aby oddzwonić do Klientów w pierwszym możliwym terminie.
4. ESI CLINIQUE potwierdza zarezerwowane wizyty w następujący sposób:
a) w przypadku dokonania rezerwacji w sposób określony w ust. 2 a) powyżej, Klient otrzymuje potwierdzenie zarezerwowanej wizyty na miejscu w ESI CLINIQUE, tuż po znalezieniu pierwszego możliwego terminu na wybrany Zabieg;
b) w przypadku dokonania rezerwacji w sposób określony w ust. 2 b) powyżej Klient otrzymuje potwierdzenie zarezerwowanej wizyty podczas rozmowy telefonicznej, tuż po znalezieniu pierwszego możliwego terminu na wybrany Zabieg;
c) w przypadku dokonania rezerwacji w sposób określony w ust. 2 c) powyżej Klient otrzymuje powiadomienie o potwierdzeniu rezerwacji - za pośrednictwem systemu Booksy lub wiadomości sms/ e-mail;
d) w przypadku dokonania rezerwacji w sposób określony w ust. 2 d) powyżej Klient może automatycznie zostać pokierowany do zapisu poprzez booksy.com, gdzie samodzielnie dokonuje rezerwacji Usługi.
5. W przypadku braku potwierdzenia wizyty w czasie zgodnym z punktem poprzednim, termin wizyty Klienta może zostać odwołany jako niepotwierdzony i może zostać zajęty przez inną osobę. ESI CLINIQUE informuje Klienta o odwołaniu terminu wizyty poprzez przesłanie wiadomości sms lub wiadomości e-mail.
6. Dokonanie rezerwacji w ESI CLINIQUE jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
7. Do rezerwacji oraz zawarcia Umowy pomiędzy ESI CLINIQUE a Klientem dochodzi z momentem potwierdzenia rezerwacji przez ESI CLINIQUE (automatycznie lub manualnie), a także z momentem potwierdzenia za pomocą systemu Booksy.
§ 8. SPÓŹNIENIA
1. Klient ESI CLINIQUE zobowiązany jest na zarezerwowany Zabieg stawić się co najmniej na 10 minut przed jego rozpoczęciem, w celu uzupełnienia stosownej Dokumentacji zabiegowej, pozostawienia okrycia wierzchniego w miejscu wyznaczonym oraz przygotowania się do Zabiegu.
2. O ewentualnym spóźnieniu Klient jest zobowiązany poinformować ESI CLINIQUE niezwłocznie, w pierwszym momencie, w którym Klient zorientuje się, że nie uda mu się pojawić w ESI CLINIQUE punktualnie. Pracownik ESI CLINIQUE w sposób indywidualny podchodzi do każdego przypadku spóźnienia Klienta i mając na względzie możliwości organizacyjne, a także czasowe ESI CLINIQUE wskazuje, czy zrealizowanie całości Zabiegu w ramach zarezerwowanego terminu będzie możliwe.
3. W przypadku, gdy Zabieg nie będzie mógł zostać zrealizowany w całości Pracownik ESI CLINIQUE informuje o tym Klienta, pozostawiając mu wybór przełożenia terminu Zabiegu na inny wolny w grafiku termin lub zrealizowania Zabiegu w niepełnym wymiarze.
4. Zabieg w niepełnym wymiarze może zostać wykonany, za wyraźną zgodą Klienta, który zaakceptuje fakt, że poszczególne etapy Zabiegu ulegną skróceniu, a sam Zabieg zostanie wykonany w niepełnym wymiarze. Poszczególne etapy wykonania Zabiegu zostaną skrócone według uznania Pracownika ESI CLINIQUE, z wyjątkiem etapów, które mają określony, minimalny czas trwania. Za tak wykonany Zabieg, Klient uiszcza cenę w pełnej wysokości.
5. W przypadku braku poinformowania ESI CLINIQUE o spóźnieniu przez Klienta, ESI CLINIQUE zastrzega sobie prawo do skrócenia czasu wykonywania Zabiegu, a w przypadku spóźnienia powyżej 15 minut do odmowy wykonania Zabiegu.
6. W przypadku opóźnienia się Zabiegu z przyczyn leżących po stronie ESI CLINIQUE, w tym Pracownika, Zabieg zostanie wykonany w pełnym wymiarze, a żaden z etapów nie zostanie skrócony.
§ 9. ODWOŁANIE TERMINU
- ESI CLINIQUE zastrzega sobie prawo do odwołania terminu Zabiegu do 24 godzin przed jego zaplanowanym rozpoczęciem. ESI CLINIQUE jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin Zabiegu.
- ESI CLINIQUE zastrzega sobie prawo do odwołania terminu Zabiegu w terminie krótszym niż w ust. 1 powyżej z przyczyn niezależnych od ESI CLINIQUE, np. z uwagi na nagłą chorobę Pracownika. Ponadto, w szczególności w przypadku wystąpienia siły wyższej, przerwy w dostawie prądu i wody, wystąpienia pożaru, a także z powodu innych nieprzewidzianych zdarzeń losowych. ESI CLINIQUE jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin Zabiegu.
- Klient zobowiązany jest do odwołania terminu Zabiegu z należytym wyprzedzeniem, nie później niż 24 godziny przed jego zaplanowanym rozpoczęciem. ESI CLINIQUE jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin Zabiegu.
- W celu odwołania wizyty należy się skontaktować telefonicznie z ESI CLINIQUE pod numerem telefonu: 728 629 899, bądź za pośrednictwem systemu rezerwacyjnego BOOKSY lub za pośrednictwem mediów społecznościowych (FACEBOOK, INSTAGRAM). Klient może także odwołać wizytę za pośrednictwem wiadomości mailowej ESI CLINIQUE.
- Jeśli ESI CLINIQUE nie otrzyma informacji o odwołaniu, bądź zmianie terminu wizyty w tym czasie, a Klient jest w trakcie wykonywania zabiegów z pakietu, zabieg wykupiony w pakiecie zostaje uznany jako wykonany. W przypadku choroby bądź innego wypadku losowego, jedną wizytę anulowaną uznajemy bez żadnych konsekwencji.
- W przypadku wizyt, które odbywają się w poniedziałek, odwołanie wizyty możliwe jest najpóźniej w sobotę poprzedzającą do godz. 15:00.
- Pierwszeństwo w ustaleniu terminu wykonania Zabiegu mają Klienci, którzy dokonali rezerwacji.
8. W przypadku uporczywego odwoływania zarezerwowanych terminów przez Klienta w terminie późniejszym niż dozwolony niniejszym Regulaminem wizyt albo niestawiania się na umówiony termin Zabiegu bez jego odwołania we wskazanym terminie więcej niż 3 razy, Usługodawca jest uprawniony do odmowy świadczenia Usług lub rezerwacji kolejnego Zabiegu danemu Klientowi.
9. W powyższym przypadku, Usługodawca jest uprawniony do pobrania zadatku w wysokości 100 zł w stosunku do Klienta, który odwołał po terminie 3 wizyty.
10. Zadatek Klient może zapłacić przelewem na podany numer konta lub osobiście na recepcji ESI CLINIQUE gotówką, kartą lub blikiem.
Przelew należy wykonać na konto:
ESI CLINIQUE Sp. z o.o.
ul. Edwarda Habicha 26/U2B, 02-495 Warszawa
nr konta PKO BP 15 1020 1042 0000 8302 0525 1261
Tytuł przelewu: "Imię i Nazwisko, numer telefonu, nazwa zabiegu"
11. Wizyta zarezerwowana zadatkiem może być odwołana lub przeniesiona przez Klienta na inny dostępny termin nie później niż na 12 h przed umówionym terminem wizyty. W przypadku odwołania wizyty po tym czasie lub niestawienia się na wizycie bez jej odwołania, zadatek będzie bezzwrotny. Zadatek nie zostanie też przeniesiony na inny termin.
12. Zgodnie z ustawą o zawieraniu umów na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa, Klient rezerwujący wizytę telefonicznie, poprzez e-mail, poprzez system rezerwacji lub poprzez wiadomość na Facebooku/Instagramie, czyli poza siedzibą Usługodawcy, ma 14 dni (liczonych od dnia zawarcia umowy) na odstąpienie od umowy i rezygnację z zarezerwowanej usługi. Za dzień zawarcia umowy ustala się dzień wpłaty zadatku przez Klienta. Klient odstępujący od umowy zawartej na odległość musi powiadomić o tym ESI CLINIQUE pisemnie poprzez e-mail na adres kontakt@esiclinique.pl przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy, powołując się na prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość oraz podając dane do przelewu zwrotnego. Po prawidłowym odstąpieniu od umowy Zadatek zostanie w całości zwrócony dla Klienta w terminie do 14 dni (kalendarzowych). Zadatek zostanie zwrócony przelewem.
Wzór odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa zawiera Załącznik nr 1.
13. W przypadku, gdy Klient nie powiadomi firmy ESI CLINIQUE o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość w wyznaczonym terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy, zadatek będzie bezzwrotny. Zadatek nie zostanie też przeniesiony na inny termin.
14. Klienta, który odstępuje od umowy zawartej na odległość obowiązuje również termin z punktu 11 niniejszego paragrafu. Klient świadomie rezygnuje z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, jeżeli odwołanie wizyty ma nastąpić później niż 12 h przed umówionym terminem wizyty. W przypadku odwołania wizyty lub zmiany terminu wizyty po tym czasie lub niestawienie się na wizycie bez jej odwołania, zadatek będzie bezzwrotny. Zadatek nie zostanie też przeniesiony na inny termin.
15. Klient zawierający z ESI CLINIQUE umowę na odległość na krócej niż 14 dni przed terminem wizyty rozumie i zgadza się, na utratę prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. W przypadku odwołania wizyty lub zmiany terminu wizyty lub niestawienia się na wizycie bez jej odwołania, zadatek będzie bezzwrotny. Zadatek nie zostanie też przeniesiony na inny termin.
16. W przypadku odwołania wizyty przez lub zmiany terminu wizyty z winy ESI CLINIQUE, zadatek zostanie zwrócony w podwójnej wpłaconej kwocie przelewem na podane przez Klienta dane do przelewu, w terminie do 14 dni.
17. W przypadku realizacji usługi, zadatek podlega zaliczeniu na poczet ostatecznej ceny wykonanej usługi. Cena do rozliczenia po wykonaniu Usługi zostanie pomniejszona o wysokość wpłaconego zadatku.
18. Dla celów niniejszego Regulaminu, “Siła Wyższa” oznacza jakiekolwiek zdarzenie poza kontrolą ESI CLINIQUE, w tym m.in. zdarzenie losowe, epidemię i pandemię, wojnę, powstanie, rozruchy, zamieszki, akty terroryzmu, pożar, wybuch, powódź, kradzież lub awarię istotnego sprzętu, nagłe wyłączenie mediów w salonie, umyślną szkodę wpływającą na pracę ESI CLINIQUE, niezapowiedziany strajk, warunki atmosferyczne, akty i regulacje organów administracji państwowej lub samorządowej. ESI CLINIQUE nie będzie ponosić odpowiedzialności wobec Klienta za niewykonanie jakichkolwiek obowiązków wynikających z niniejszego Regulaminu w zakresie, w jakim będzie to spowodowane wystąpieniem Siły Wyższej. W takiej sytuacji Klient otrzyma możliwość do wyboru: rezerwacji innego dostępnego terminu, zwrotu wpłaconego Zadatku w wysokości wpłaconej kwoty lub otrzymania vouchera w wysokości wpłaconej kwoty Zadatku.
§ 10. CENNIK
1. Za wykonane Usługi obowiązują ceny według Cennika dostępnego w ESI CLINIQUE, na stronie internetowej ESI CLINIQUE esiclinique.pl, w systemie rezerwacji Booksy.
2. Zabiegi specjalne są wyceniane w sposób indywidualny. O cenie takich Zabiegów Klient jest informowany przed rezerwacją terminu.
3. O całkowitej cenie usługi Klient jest informowany przed Zabiegiem.
4. Ceny zawarte w Cenniku dostępnym stacjonarnie w ESI CLINIQUE, na stronie internetowej ESI CLINIQUE esiclinique.pl, w systemie rezerwacji Booksy mogą ulec zmianie. Nie dotyczy to wcześniej opłaconych Zabiegów. Do Umów zawartych przed wejściem w życie zmian Cennika, obowiązują postanowienia Cennika obowiązujące w chwili zawierania tych Umów.
5. ESI CLINIQUE może ustanawiać rabaty i promocje na wszystkie Usługi objęte swoim Cennikiem, informacje o aktualnych rabatach i promocjach będą umieszczane w mediach społecznościowych ESI CLINIQUE Facebook: https://www.facebook.com/people/ESI-Clinique-Klinika-Medycyny-i-Kosmetologii-Estetycznej-Ursus/100089019735461/, Instagram: Instagram.com/esiclinique, a także na stronie internetowej: esiclinique.pl oraz w systemie rezerwacji Booksy.
6. Ustanowione rabaty i promocje nie łączą się, Klient może skorzystać równocześnie w ramach jednego Zabiegu z jednego rabatu lub promocji, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej w treści komunikatu promocyjnego.
7. Czas trwania rabatów i promocji oraz rodzaj Zabiegów objętych promocją w danym okresie, określany jest przez ESI CLINIQUE. Powyższe informacje podane są każdorazowo w treści komunikatu o aktualnej promocji ESI CLINIQUE.
8. W przypadku braku określenia okresu promocji, trwa ona do odwołania.
9. Klienci, którzy dokonali zakupu Usługi, przed terminem ustanowienia rabatu lub promocji, nie mogą domagać się zwrotu w ten sposób uiszczonej nadwyżki. W tej sytuacji Klientom w stosunku do ESI CLINIQUE nie przysługują żadne roszczenia.
10. ESI CLINIQUE prowadzi sprzedaż voucherów podarunkowych. Zasady sprzedaży, korzystania oraz dystrybucji voucherów określa odrębny regulamin dostępny stacjonarnie w ESI CLINIQUE, na stronie internetowej ESI CLINIQUE esiclinique.pl.
11. Wykupione zabiegi nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę. ESI CLINIQUE dopuszcza możliwość zmiany wykupionych zabiegów na inne zabiegi z oferty, voucher kwotowy lub przekazanie innej osobie, z zastrzeżeniem, iż podczas zamiany były brane pod uwagę ceny pojedynczych zabiegów obowiązujące wówczas w Cenniku. Przy zamianie wykupionych zabiegów na zabiegi droższe Klient jest zobowiązany dopłacić różnicę w cenie, natomiast w przypadku zamiany na zabiegi tańsze, ESI CLINIQUE nie zwraca różnicy w cenie.
12. Zabiegi zakupione w pakiecie są ważne przez okres 12 miesięcy od zakupu, pozostałe, w tym vouchery podarunkowe również przez okres 12 miesięcy. Termin ten jest liczony od dnia, w którym pakiet/voucher został wykupiony.
13. Aktualne ceny promocyjnych zabiegów to najniższe ceny w ciągu ostatnich 30 dni – chyba, że przy danej cenie określono inaczej.
§ 11. PŁATNOŚĆ
- Klient jest obowiązany do uiszczenia zapłaty za wykonany Zabieg.
2. Ceny podane w Cenniku ESI CLINIQUE wyrażone są w polskich złotych i są cenami brutto, zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
3. Klient może wybrać jeden z następujących sposobów płatności za rezerwację terminu Zabiegu:
a) płatność gotówką, blikiem lub kartą płatniczą po wykonaniu Zabiegu stacjonarnie w ESI CLINIQUE;
b) płatność przelewem na numer rachunku bankowego ESI CLINIQUE;
c) płatność kartą płatniczą - Visa, Visa Electron, MasterCard lub Maestro.
4. Wyboru sposobu płatności dokonuje Klient.
5. W przypadku płatności przelewem za usługę Klient jest zobowiązany przelać należną kwotę w dniu, w którym ESI CLINIQUE świadczył usługę.
6. Przelew należy wykonać na konto:
ESI CLINIQUE Sp. z o.o.
ul. Edwarda Habicha 26/U2B, 02-495 Warszawa
nr konta PKO BP 15 1020 1042 0000 8302 0525 1261
Tytuł przelewu: "Imię i Nazwisko, numer telefonu, nazwa zabiegu"
§ 12. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- ESI CLINIQUE nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Klientów pozostawione bez nadzoru, a w szczególności nie odpowiada za rzeczy i przedmioty wartościowe, okrycia wierzchnie, torby, plecaki, torebki, które Klient powinien w trakcie Zabiegu posiadać przy sobie lub je stosownie zabezpieczyć.
- ESI CLINIQUE nie odpowiada za rzeczy i przedmioty wartościowe pozostawione przez Klienta po Zabiegu na terenie ESI CLINIQUE.
- Klient ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia dokonane w sprzęcie i wyposażeniu ESI CLINIQUE.
- ESI CLINIQUE nie ponosi odpowiedzialności za Dzieci pozostawione bez opieki na terenie ESI CLINIQUE.
- Za uszkodzenia spowodowane przez Osoby niepełnoletnie odpowiadają ich rodzice (opiekunowie prawni).
6. Rodzic (opiekun prawny) zapisując Osobę niepełnoletnią na Zabieg ponosi za nią pełną odpowiedzialność, a w szczególności ponosi odpowiedzialność za informacje przekazane Pracownikowi ESI CLINIQUE, co do jej stanu zdrowia, alergenów i ewentualnych przeciwwskazań zabiegowych.
7. Zamierzone i świadome działania Klienta, mające na celu wprowadzenie Pracownika ESI CLINIQUE w błąd w celu wykonania Zabiegu, pomimo wystąpienia znanych wyłącznie Klientowi przeciwwskazań zdrowotnych, a w szczególności wypełnienie Dokumentacji zabiegowej z pominięciem istotnych faktów w zakresie stanu zdrowia Klienta, nie wskazanie wszystkich znanych Klientowi alergenów, a także ukrywanie przeciwwskazań zdrowotnych do Zabiegu przez Klienta, skutkuje ograniczeniem odpowiedzialności ESI CLINIQUE za w pełni prawidłowo wykonaną Usługę.
8. Zamierzone i świadome działania Klienta, który nie stosuje się do zaleceń Pracownika ESI CLINIQUE po wykonaniu Zabiegu, skutkuje ograniczeniem odpowiedzialności ESI CLINIQUE za w pełni prawidłowo wykonaną Usługę.
- Przystępując do wykonania Zabiegu Klient jest świadomy tego, że rezultat Zabiegu jest uzależniony od dochowania należytej staranności po stronie Pracownika ESI CLINIQUE, ale także od indywidualnych czynników, a także uwarunkowań zdrowotnych Klienta, niniejsze może prowadzić do sytuacji, gdzie stosując tą samą procedurę i ten sam preparat efekt końcowy Klientów może różnić się od siebie.
§ 13. HIGIENA I BEZPIECZEŃSTWO
- Powierzchnie płaskie oraz inne elementy wyposażenia ESI CLINIQUE, z którymi Klient nie ma bezpośredniego kontaktu podczas Zabiegu, są dezynfekowane lub sterylizowane co najmniej raz dziennie.
- Powierzchnie płaskie oraz inne elementy wyposażenia ESI CLINIQUE, z którymi Klient ma bezpośredni kontaktu podczas Zabiegu, są dezynfekowane lub sterylizowane po każdym Zabiegu.
- Usługi są wykonywane z użyciem materiałów jednorazowego użytku, w przypadku sprzętu zabiegowego wielokrotnego użytku jest on każdorazowo dezynfekowany z zachowaniem najwyższych standardów oraz specjalistycznego sprzętu przeznaczonego do dezynfekcji.
- Wszyscy Pracownicy ESI CLINIQUE wykonują cyklicznie badania zdrowotne, w celu wyeliminowania potencjalnego niebezpieczeństwa zarażenia Klientów m. in. chorobami, infekcjami, które mogłyby spowodować uszczerbek na zdrowiu Klienta.
- ESI CLINIQUE do wykonywania zabiegów wykorzystuje materiały jednorazowego użytku (kartridże, filtry, inne). W przypadku nielicznych narzędzi wielokrotnego użytku ESI CLINIQUE, dbając o higienę i bezpieczeństwo Klientów, z najwyższą starannością i zachowaniem procedur higieniczno-sanitarnych używa odpowiednich certyfikowanych preparatów do dezynfekcji oraz wykorzystuje do sterylizacji własną myjkę ciśnieniową, własny autoklaw (zgodnie z obowiązującymi przepisami) lub zleca sterylizację narzędzi innemu podmiotowi.
6. ESI CLINIQUE pracuje wyłącznie na oryginalnych produktach i preparatach dedykowanych do oferowanych zabiegów kosmetologicznych i kosmetycznych, a także oryginalnych, certyfikowanych preparatach dedykowanych do zabiegów z zakresu medycyny estetycznej.
§ 14. REKLAMACJA
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji w zakresie sposobu wykonania Zabiegu lub jego efektów najpóźniej w terminie 14 dni roboczych od daty zakończenia Zabiegu.
- Reklamacje należy kierować na adres:
ul. Edwarda Habicha 26/U2B, 02-495 Warszawa
lub drogą poczty elektronicznej, przesyłając odpowiednią wiadomość na adres e-mail: kontakt@esiclinique.pl
lub w formie pisemnej, składając ją osobiście w ESI CLINIQUE na formularzu reklamacyjnym. Klient, składając reklamację musi podać swoje dane osobowe, kontaktowe, przyczyny reklamacji oraz zakres oczekiwań reklamacyjnych.
W każdym przypadku warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest stawienie się osobiste w ESI CLINIQUE w celu wykonania dokumentacji foto/video dotyczącej powodu reklamacji, która zostanie załączona do złożonego przez Klienta formularza reklamacyjnego.
3. Reklamacja powinna zawierać:
a) imię i nazwisko, adres zamieszkania lub pobytu oraz adres e-mail Klienta;
b) rodzaj oraz datę i godzinę wykonania Zabiegu stanowiącego podstawę reklamacji;
c) dowód opłacenia Zabiegu w dowolnej formie;
d) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Klienta;
e) opis nieprawidłowości podczas wykonania Zabiegu lub jego efektów;
f) datę powstania niepożądanych efektów Zabiegu;
g) zdjęcie przedstawiające niepożądane efekty Zabiegu.
Wzór reklamacji zawiera Załącznik nr 2.
4. ESI CLINIQUE obowiązany jest ustosunkować się do złożonej reklamacji w ciągu 14 dni.
5. W przypadku pozytywnego rozpoznania reklamacji i uznania jej za zasadną, ESI CLINIQUE może zaproponować:
a) zwrot całości lub części ceny uiszczonej przez Klienta za wykonany Zabieg, w tym wypadku Klient powinien przedstawić dowód uiszczenia opłaty za Zabieg;
b) darmową korektę wykonanej Usługi, przy czym termin wykonania korekty jest uzależniony od grafiku ESI CLINIQUE, a także dostępności terminów;
c) darmowy voucher na wybrany Zabieg w ESI CLINIQUE.
6. W przypadku negatywnego rozpoznania reklamacji i uznania jej za bezzasadną, Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni. W postępowaniu odwoławczym powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio.
7. W przypadku kwestionowania Zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną Usługę. Ma prawo do złożenia reklamacji.
8. W zależności od woli Klienta, Klienci zgłaszający reklamację będą informowani o decyzji w formie: mailowej lub pisemnej na adres podany w treści reklamacji.
9. Przy składaniu reklamacji konieczne jest okazanie dowodu zakupu usługi/towaru w postaci oryginału paragonu fiskalnego lub innego dowodu zapłaty za usługi (potwierdzenie przelewu, wydruk za płatność kartą).
10. Po rozpatrzeniu reklamacji Klient jest zobowiązany do podpisania protokołu reklamacyjnego. W przypadku braku zgody Klienta na podpisanie protokołu reklamacyjnego, Pracownik ESI CLINIQUE sporządzi odpowiednią notatkę na protokole reklamacyjnym.
§ 15. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Usługodawca jest Administratorem Danych Osobowych Klienta.
2. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest realizacja zawartej Umowy (np. umowa na wykonanie Zabiegu) lub podjęcie działań na żądanie Klienta przed zawarciem Umowy (odpowiedzi na zapytania Klientów, udzielanie informacji Klientom) oraz ewentualnie obrona, dochodzenie lub ustalenie roszczeń związanych z zawieranymi Umowami.
3. Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie przez ESI CLINIQUE swojego adresu e-mail i numeru telefonu w celach marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 344., ze zm.) oraz przepisami o ochronie danych osobowych.
4. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności ESI CLINIQUE Polityka Prywatności - ESI Clinique.
5. Klauzula o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (dalej jako RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że administratorem danych osobowych Klientów jest: ESI CLINIQUE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Edwarda Habicha 26/U2B, 02-495 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001002360, NIP: 5223241252, REGON: 523685272, kapitał zakładowy 5.000 zł (w całości opłacony), adres e-mail: kontakt@esiclinique.pl, numer telefonu: 728 629 899, prowadzącą działalność ESI CLINIQUE przy ul. Edwarda Habicha 26/U2B, 02-495 Warszawa.
Z Administratorem ochrony danych można kontaktować się pocztą elektroniczną pod adresem e-mail: kontakt@esiclinique.pl
Rezerwując wizytę w ESI CLINIQUE Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celach opisanych poniżej, w niniejszym paragrafie.
Dane osobowe Klientów pozyskane w związku z korzystaniem z usług ESI CLINIQUE, będą przetwarzane w następujących celach:
• w celu komunikacji z Klientem (otrzymywanie za pośrednictwem telefonii komórkowej i poczty elektronicznej informacji dot. planowanych wizyt)
• w celu wykonania umowy o wykonanie usługi, w której Klient jest stroną (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
• w celu wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających z przepisów prawa dla celów podatkowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
• w celu i zakresie określonym w treści zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
Podstawą prawną przetwarzania danych Klientów będzie: udzielona zgoda, niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na żądanie Klienta przed zawarciem umowy, niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora np. takich jak udzielania odpowiedzi na pisma i wnioski Klientów.
Kategorie danych osobowych: Administrator przetwarza dane osobowe jedynie w zakresie kategorii niezbędnych do wykonania usług.
Dane Klientów mogą być przekazywane następującym podmiotom: procesorom (podmioty przetwarzające) w związku ze zleconymi przez ESI CLINIQUE działaniami, podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, podmiotom kontrolnym i nadzorczym, organom egzekucyjnym. Dane Klientów będą przekazane do państwa trzeciego (np. USA) w związku z prowadzonymi działaniami na Facebooku (dotyczy Klientów kontaktujących się z ESI CLINIQUE poprzez fanpage ESI CLINIQUE na Facebooku lub Instagramie).
Okres przetwarzania danych osobowych Klientów jest uzależniony od celu, w jakim dane są przetwarzane. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane jest obliczany w oparciu o następujące kryteria: przepisy prawa, które mogą obligować ESI CLINIQUE do przetwarzania danych przez określony czas (np. dane nt. faktur przechowujemy przez 5 lat od końca ostatniego roku rozliczeniowego) czy okres, który jest niezbędny do obrony interesów ESI CLINIQUE oraz okres, na jaki została udzielona zgoda.
Ponadto, informujemy, że Klienci mają prawo do:
• żądania dostępu do danych osobowych ich dotyczących,
• sprostowania ich danych,
• żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia,
• usunięcia ich danych lub ograniczenia ich przetwarzania,
• wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania ich danych osobowych, jeżeli są przetwarzane niezgodnie z prawem,
• przeniesienia ich danych osobowych.
Jednak w wyjątkowych sytuacjach dane nie mogą być usunięte natychmiast. Są to:
• dane, które są niezbędne do realizacji usługi i ewentualnego okresu reklamacyjnego,
• dane, co do których istnieją podstawy prawne, aby mimo tego kontynuować przetwarzanie,
• dane przetwarzane w zgodzie z innymi przepisami prawa.
Klienci mają prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.
W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania danych osobowych przez ESI CLINIQUE, Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych prosimy kierować na adres Administratora z tematem “Dane osobowe” na adres e-mail: kontakt@esiclinique.pl
Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z ww. treścią i w celach wskazanych w ww. klauzuli informacyjnej, z którą Klient również zapoznaje się podczas pierwszej wizyty w ESI CLINIQUE.
§ 16. OCHRONA PRAW AUTORSKICH
1. Wszystkie zdjęcia produktów i efektów Zabiegów oraz treści zamieszczone na stronie internetowej ESI CLINIQUE esiclinique.pl, a także w mediach społecznościowych Facebook: https://www.facebook.com/people/ESI-Clinique-Klinika-Medycyny-i-Kosmetologii-Ursus/100089019735461/, Instagram: instagram.com/esiclinique, YouTube, Tiktok są własnością Usługodawcy lub zostały użyte przez niego za zgodą osób trzecich, posiadających do nich prawa autorskie.
2. Zabronione jest kopiowanie oraz pobieranie zdjęć i innych materiałów graficznych oraz opisów zamieszczonych na stronie internetowej ESI CLINIQUE www.esiclinique.pl, a także w mediach społecznościowych Facebook: https://www.facebook.com/people/ESI-Clinique-Klinika-Medycyny-i-Kosmetologii-Ursus/100089019735461/, Instagram: instagram.com/esiclinique, YouTube, Tiktok jak również udostępnianie wyżej wymienionych treści w Internecie oraz wykorzystywanie ich do celów marketingowych lub handlowych bez pisemnej zgody ESI CLINIQUE lub innej osoby trzeciej, posiadającej do nich prawa autorskie.
3. Wykorzystanie wymienionych powyżej materiałów bez zgody, o której mowa w pkt 2 powyżej, jest niezgodne z prawem i może stanowić podstawę do wszczęcia postępowania cywilnego oraz karnego przeciwko dopuszczającym się tego procederu.
§ 17. INFORMACJA O ZASADACH STOSOWANIA MONITORINGU
Zgodnie
z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.) – dalej
RODO, informujemy, że:
1. Na terenie ESI CLINIQUE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Edwarda Habicha 26/U2B, 02-495 jest monitoring wizyjny (rejestracja obrazu) za pomocą kamer.
2. Celem prowadzenia monitoringu jest zapewnienie bezpieczeństwa ESI CLINIQUE oraz osób znajdujących się na terenie ESI CLINIQUE, także ochrony mienia znajdującego się w ESI CLINIQUE.
3. Materiał nagraniowy może być użyty także jako materiał dowodowy mogący posłużyć do rozpatrzenia reklamacji złożonej przez Klienta. Przez obszar objęty monitoringiem wizyjnym rozumie się:
a) recepcja;
b) korytarz;
c) wejście zewnętrzne do firmy ESI CLINIQUE;
d) poczekalnia.
4. Monitoring nie obejmuje pomieszczeń takich, jak:
a) toaleta dla Klientów;
b) pomieszczenie socjalne dla Pracowników ESI CLINIQUE;
c) toaleta dla personelu;
d) szatnia;
e) gabinety zabiegowe.
5. Pomieszczenia objęte monitoringiem oznaczone są w sposób widoczny i czytelny za pomocą odpowiednich znaków graficznych.
6. Nagrania z monitoringu ESI CLINIQUE przetwarza wyłącznie do realizacji celów wskazanych w pkt. 2 oraz pkt. 3 powyżej.
7. Dostęp do nagrań z monitoringu mają wyłącznie osoby upoważnione przez ESI CLINIQUE, tj. właściciel: ESI CLINIQUE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Edwarda Habicha 26/U2B, 02-495 oraz upoważnieni Pracownicy ESI CLINIQUE, a w przypadkach przepisów powszechnie obowiązującego prawa również odpowiednie służby (policja, prokuratura).
8. Jeżeli na monitoringu zarejestrowane są dane osobowe, podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
a. art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, tj. prawnie uzasadniony interes Firmy wyrażony w celach wskazanych w pkt. 2 powyżej – jeżeli dane osobowe są danymi zwykłymi w rozumieniu przepisów RODO,
b. art. 9 ust. 2 lit. f RODO tj. niezbędność do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń – jeżeli dane osobowe należą do szczególnych kategorii danych (w tym danych biometrycznych).
9. Nagrania z monitoringu przechowywane są przez okres 11 dni od dnia sporządzenia nagrania lub do czasu prawomocnego zakończenia postępowania, gdyby nagranie stanowiło dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie obowiązujących przepisów prawa (bez względu na rodzaj lub tryb tego postępowania) lub gdyby Usługodawca powziął wiadomość, że nagranie może stanowić dowód w takim postępowaniu. Rejestracji i zapisowi danych na nośniku podlega tylko obraz (bez dźwięku).
10. Nagrania z monitoringu zawierające dane osobowe podlegają zniszczeniu po upływie okresów wskazanych w punkcie poprzedzającym, chyba, że przepisy odrębne stanowią inaczej i nakładają na Usługodawcę obowiązek dalszego przechowywania nagrań z monitoringu.
11. Źródłem przetwarzanych przez Usługodawcę danych osobowych są osoby, których dane dotyczą, podanie danych osobowych oraz umożliwienie ich utrwalenia (w przypadku monitoringu) jest dobrowolne, ale w przypadku wyrażenia woli skorzystania z usług ESI CLINIQUE, Klient podejmuje świadomą zgodę na wejście na teren firmy ESI CLINIQUE, którego pomieszczenia są monitorowane w zakresie wizji (monitorowanie obrazu), za pośrednictwem zainstalowanych kamer.
§ 18. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA
- Na terenie całego ESI CLINIQUE obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających. Obowiązuje również całkowity zakaz spożywania własnych napojów alkoholowych.
- Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren ESI CLINIQUE.
- Wszyscy Klienci, a także osoby trzecie znajdujące się na terenie ESI CLINIQUE zobowiązane są do przestrzegania niniejszego Regulaminu i stosowania się do sugestii Pracowników.
§ 19. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Klient w każdym momencie może zapoznać się z treścią Regulaminu oraz z Cennikiem Usług za pośrednictwem strony internetowej ESI CLINIQUE esiclinique.pl, a także przed Zabiegiem w siedzibie ESI CLINIQUE. Regulamin jest dostępny w miejscu widocznym i dostępnym dla Klientów.
2. ESI CLINIQUE zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące z datą publikacji nowego Regulaminu na stronie internetowej ESI CLINIQUE lub z dniem umieszczenia go w ESI CLINIQUE. Do Umów zawartych przed wejściem w życie zmian Regulaminu, obowiązują postanowienia obowiązujące w chwili zawierania tych Umów.
3. Wszelkie spory między ESI CLINIQUE i Klientami rozstrzygane będą w sposób polubowny z zamiarem osiągnięcia porozumienia satysfakcjonującego obie strony, tj. Klienta i ESI CLINIQUE.
4. Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje w tym zakresie są dostępne w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów inspekcji handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
a) http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ;
b) http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php ;
c) http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
5. Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma również możliwość skorzystania z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR), która dostępna jest pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
6. Dodatkowy zakres informacji w zakresie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta może znaleźć na stronie internetowej https://polubowne.uokik.gov.pl oraz skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem https://ec.europa.eu.
7. W przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu, w tym za pośrednictwem mediacji, właściwość Sądu określana będzie według przepisów powszechnie obowiązujących w Rzeczpospolitej Polskiej.
8. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa polskiego, a w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.).
9. Jeżeli jedno albo więcej postanowień niniejszego Regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne, nie ma to wpływu na pozostałą treść Regulaminu. Usługodawca zobowiązuje się zastąpić niniejsze postanowienie ważnym i wykonalnym postanowieniem, które w sposób prawnie dopuszczalny będzie odzwierciedlało dotychczasową regulację.
10. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 04.11.2024 roku (aktualizacja Regulaminu z dnia 31.03.2023r.).
ZAŁĄCZNIK NR 1 - Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa
Wzór
...…………………......................................................
(miejscowość, data)
.................……………………………………………...............
........................…………………………………………...........
........…………………………………………...........................
Pełna nazwa przedsiębiorcy
adres siedziby przedsiębiorcy, adres e-mail, nr telefonu
lub
Imię i nazwisko Konsumenta
adres Konsumenta, adres e-mail, nr telefonu
ESI CLINIQUE Sp. z o.o.
ul. Edwarda Habicha 26/U2B,
02-495 Warszawa
adres e-mail: kontakt@esiclinique.pl
numer telefonu: 728 629 899
Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
lub poza lokalem przedsiębiorstwa
Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (art. 27) odstępuję od umowy zawartej w dniu …………………….na odległość*/poza lokalem przedsiębiorstwa* bez podania przyczyny.
Proszę o zwrot ceny usługi/Vouchera/towaru na konto
…………………………………………………………………………………………………………………………………………w sposób, w jaki dokonano płatności za usługę/Voucher/towar.
………………….…………………
Podpis
* Niepotrzebne skreślić
Załącznik: dowód zakupu*/umowa* (zalecane)
ZAŁĄCZNIK NR 2 – Dokument umożliwiający złożenie reklamacji, protokół reklamacji
Wzór
...…………………......................................................
(miejscowość, data)
.................……………………………………………...............
........................…………………………………………...........
........…………………………………………...........................
Pełna nazwa przedsiębiorcy
adres siedziby przedsiębiorcy, adres e-mail, nr telefonu
lub
Imię i nazwisko Konsumenta
adres Konsumenta, adres e-mail, nr telefonu
ESI CLINIQUE Sp. z o.o.
ul. Edwarda Habicha 26/U2B,
02-495 Warszawa
adres e-mail: kontakt@esiclinique.pl
numer telefonu: 728 629 899
REKLAMACJA USŁUGI
Działając w imieniu własnym składam reklamację związaną z realizacją usługi polegającej na …………………………………………………………………………………………………………………………………… (proszę dokładnie wskazać nazwę usługi oraz opisać na czym polegała usługa) wykonanej dnia …………………... (proszę wskazać datę) o godzinie ……………….. (proszę wskazać godzinę wykonanej Usługi).
Informuję, że zawarta umowa została wykonana w sposób nieprawidłowy. Uchybienia w sposobie wykonania umowy polegają na …………………………………………………………………………………………………….. (należy dokładnie wskazać i opisać na czym polegały uchybienia w jakości wykonanej usługi). Niepożądane efekty zostały przeze mnie zauważone dnia …………………... (proszę wskazać datę).
Opisane przeze mnie nieprawidłowości potwierdzają następujące dowody, które załączam do niniejszego pisma ….……………………………………………………………………………………………. (należy przedstawić dowody, potwierdzające nieprawidłowe wykonanie usługi – może być to dokumentacja fotograficzna, oświadczenia świadków itp.).
W związku z powyższym żądam ……………………………………………………………………….. (należy wskazać żądanie, np. obniżenie ceny, ponowne wykonanie usługi, uzyskanie Vouchera).
……………………….………………………………………
(czytelny podpis reklamującego Konsumenta)
Załączniki:
Dowody, które potwierdzą niewłaściwe wykonanie usługi, np. zdjęcia, dowód zakupu, voucher, dowód zakupu Usługi.
PROTOKÓŁ PO ROZPATRZENIU REKLAMACJI
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Podpis osoby rozpatrującej reklamację i data :
Oświadczenie
Ja, niżej podpisany/a,________________________________________________________________, niniejszym oświadczam, że zapoznałem/am się z treścią protokołu z dnia _____________dotyczącego rozpatrzenia mojej reklamacji przez ......................................... z siedzibą w ......................... pod adresem: ...............................................
Zgadzam się z przedstawionym rozwiązaniem reklamacji oraz oświadczam, że w związku z powyższym nie mam żadnych dalszych roszczeń wobec ...................................... dotyczących reklamacji opisanej w niniejszym protokole.
Podpis reklamującego Konsumenta i data :