Regulamin sprzedaży i dystrybucji voucherów oferowanych przez ESI CLINIQUE SP. Z.O.O.
Spis treści
- 1. WSTĘP
- 2. DEFINICJE
- 3. ZASADY OGÓLNE
- 4. SPOSÓB SPRZEDAŻY VOUCHERÓW
- 5. ZASADY REALIZACJI VOUCHERÓW
- 6. SPÓŹNIENIA
- 7. ODWOŁANIE TERMINU
- 8. NABYCIE VOUCHERA NA ODLEGŁOŚĆ PRZEZ KONSUMENTA
- 9. PŁATNOŚĆ
- 10. REKLAMACJA
- 11. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- 12. PRZEPISY KOŃCOWE
ZAŁĄCZNIK NR 1 – Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa
ZAŁĄCZNIK NR 2 – Dokument umożliwiający złożenie reklamacji (wzór reklamacji)
§1. WSTĘP
Szanowni Klienci,
W trosce o najwyższą jakość usług, poniżej przedstawiamy Regulamin Voucherów, w którym szczegółowo określamy, w jaki sposób jako Kupujący mogą Państwo zakupić, a następnie zrealizować zakupiony Voucher w ESI CLINIQUE sp. z.o.o. Zapraszamy do lektury przed dokonaniem zakupu i prosimy o przemyślane zamówienia.
Ponadto informujemy, że podmiotem, który jest odpowiedzialny za realizację Voucherów jest ESI CLINIQUE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Edwarda Habicha 26/2B, 02-495 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001002360, NIP: 5223241252, REGON: 523685272, kapitał zakładowy 5.000 zł (w całości opłacony), spółka prowadząca działalność kosmetologiczną pod nazwą ESI CLINIQUE mieszczącą się przy ul. Edwarda Habicha 26/2B, 02-495 Warszawa. Wszelkie pytania proszę kierować na adres e-mailowy: kontakt@esiclinique.pl lub za pośrednictwem numeru telefonu: +48 728 629 899.
§ 2. DEFINICJE
- Dowód zakupu – paragon fiskalny, faktura VAT lub inny dowód przekazany Klientowi wraz z Voucherem, potwierdzający zakup Vouchera;
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca z Wystawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Nabywca (Klient) – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, dokonująca zakupu Vouchera od Wydawcy, a tym samym korzystająca z Usług znajdujących się w aktualnej ofercie ESI CLINIQUE;
- Osoba obdarowana (Klient) – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, której został przekazany Voucher w celu jego realizacji w ramach Usługi w ESI CLINIQUE;
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta z Usług Wystawcy;
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
- Regulamin – należy przez to rozumieć niniejszy Regulamin;
- Serwis internetowy – serwis internetowy prowadzony przez Wystawcę pod adresem internetowym www.esiclinique.pl;
- ESI CLINIQUE – miejsce, w którym Wystawca wykonuje i świadczy swoje Usługi na rzecz Klienta, a także prowadzi sprzedaż detaliczną wyrobów kosmetycznych;
- Usługa (Zabieg) – oznacza usługę świadczoną przez Wystawcę na rzecz Klienta, a w szczególności oznacza zabieg medycyny estetycznej, zabieg kosmetyczny lub kosmetologiczny, usługi związane ze stylizacją oraz wszelkie inne usługi wykonywane przez Pracowników ESI CLINIQUE, którzy dysponują wiedzą, doświadczeniem i stosownymi uprawnieniami niezbędnymi do jej należytego wykonania z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu lub preparatu;
- Wystawca – ESI CLINIQUE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Edwarda Habicha 26/2B, 02-495 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001002360, NIP: 5223241252, REGON: 523685272, kapitał zakładowy 5.000 zł (w całości opłacony), adres e-mail: kontakt@esiclinique.pl, numer telefonu: 728 629 899, prowadzącą działalność ESI CLINIQUE przy ul. Edwarda Habicha 26/2B, 02-495 Warszawa;
- Voucher – bon podarunkowy wydawany w formie dokumentu (papierowego lub elektronicznego) o charakterze indywidualnym, uprawniający Nabywcę lub Osobę obdarowaną do skorzystania z określonych Usług oferowanych przez Wydawcę. Każdemu Voucherowi nadawany jest unikalny numer seryjny, który posiada wartość nominalną brutto lub nazwę Zabiegu oraz określoną datę ważności (ograniczony termin ważności). Wyróżnia się Vouchery Kwotowe, Vouchery Usługowe, które wydawane są w formie imiennej lub na okaziciela. Voucher nie jest środkiem płatniczym i nie podlega wymianie na gotówkę;
- Voucher Kwotowy – bon towarowy, traktowany jako bezgotówkowy środek płatniczy za realizację wybranej Usługi lub dostarczenie wybranego towaru. Rozróżnia się Vouchery Kwotowe na okaziciela oraz Vouchery Kwotowe imienne;
- Umowa – umowa zawierana pomiędzy Klientem a Wystawcą, zawarcie umowy cywilnoprawnej o świadczenie Usług ma miejsce po podjęciu decyzji przez Klienta o skorzystaniu z Usług Wystawcy w ramach realizowanego Vouchera i dokonaniu zakupu Vouchera na określoną Usługę oraz potwierdzeniu rezerwacji przez ESI CLINIQUE, co jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu, a także Regulaminu świadczenia usług w ESI CLINIQUE Regulamin Placówki – ESI Clinique Medycyna i Kosmetologia Estetyczna – Ursus;
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (za pośrednictwem strony internetowej www.esiclinique.pl), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie; Załącznik nr 1 – dołączony do Regulaminu dokument umożliwiający odstąpienie od Umowy sprzedaży, o którym mowa w § 8 poniżej; Załącznik nr 2 – dołączony do Regulaminu dokument umożliwiający złożenie reklamacji, o której mowa w § 10 poniżej.
§ 3. ZASADY OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa zasady sprzedaży, dystrybucji i nabywania Voucherów u Wystawcy, którym jest ESI CLINIQUE z o.o.
- Wystawca oferuje do sprzedaży Vouchery, które Klienci mogą nabyć za cenę odpowiadającą jego wartości nominalnej.
- Przed przystąpieniem do dokonania zakupu Vouchera Klienci mają obowiązek zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu, a także Regulaminu świadczenia usług w ESI CLINIQUE Regulamin Placówki – ESI Clinique Medycyna i Kosmetologia Estetyczna – Ursus oraz zaakceptowania jego treści. Brak akceptacji postanowień któregokolwiek z udostępnionych Regulaminów jest jednoznaczny z brakiem możliwości zakupu, a następnie realizacji
- Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do postanowień Regulaminu
od momentu zakupu Vouchera, przez cały czas trwania Usługi, a także po jej zakończeniu. - Każdy Voucher może zostać zrealizowany wyłącznie u
- Wystawca nie ponosi odpowiedzialności za utracenie lub uszkodzenia Vouchera, od daty jego przekazania Wystawca nie wystawia duplikatów zniszczonych lub zagubionych Voucherów.
§ 4. SPOSÓB SPRZEDAŻY VOUCHERÓW
- Wystawca posiada w swojej ofercie następujące rodzaje Voucherów:
a) Voucher Kwotowy uprawniający do skorzystania z dowolnych Usług dostępnych w aktualnej ofercie Wystawcy, w zgodzie i na zasadach ust. 19 poniżej,
b)Voucher Usługowy na wykonanie konkretnej Usługi,
c) Voucher Kwotowy na zakup produktów kosmetycznych.
- Klient może nabyć Voucher:
- za pośrednictwem strony internetowej Wystawcy: https://esiclinique.pl,
- stacjonarnie – w siedzibie ESI CLINIQUE mieszczącej się przy ul. Edwarda Habicha 26/2B, 02-495 Warszawa,
- telefonicznie,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Każdy Voucher nabyty stacjonarnie w siedzibie ESI CLINIQUE jest wystawiany Nabywcy w formie wydrukowanego zaproszenia (forma papierowa).
- W przypadku nabycia Vouchera za pośrednictwem strony internetowej Wystawcy, Voucher wystawiany jest w formie elektronicznej i jest dostarczany na wskazany adres mailowy Nabywcy.
- W przypadku nabycia Vouchera telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, Voucher wystawiany jest w formie elektronicznej i jest dostarczany na wskazany adres mailowy Nabywcy lub, na prośbę Nabywcy, jest wystawiany w formie wydrukowanego zaproszenia (forma papierowa) i przesyłany na wskazany przez Nabywcę adres za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Każdy Voucher, zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej posiada następujące informacje:
- numer seryjny, rejestrowany przez Wystawcę,
- kwotę Vouchera lub nazwę konkretnej Usługi, na jaką został wystawiony bez podawania wartości Usługi,
- datę ważności Vouchera,
- adres mailowy lub numer telefonu za pośrednictwem którego należy dokonać rezerwacji Usługi,
- adres siedziby ESI CLINIQUE, w którym usługa zostanie wykonana.
- Każdy z Voucherów posiada unikalny, indywidualny numer seryjny, wygenerowany przez Wystawcę.
- Wystawca na bieżąco ewidencjonuje realizowane Vouchery, w oparciu o w ten sposób wygenerowane numery.
- Każdy Voucher jest traktowany jako bon towarowy, stanowiący środek płatniczy, stąd konieczne jest jego okazanie w oryginale w trakcie realizacji rezerwacji.
- Warunkiem wydania Vouchera jest uprzednie opłacenie w pełnej wysokości Vouchera oferowanego przez Wystawcę oraz akceptacja niniejszego Regulaminu.
- Każdy Voucher posiada termin ważności, który wynosi 12 miesięcy od dnia jego zakupu. W wyjątkowych sytuacjach przed upływem ważności Vouchera Nabywca może wystąpić do Wystawcy z prośbą o wydłużenie terminu ważności. Decyzja o przedłużeniu bądź odmowie przedłużenia ważności Vouchera należy do Wystawcy i nie przysługuje od niej odwołanie.
§ 5. ZASADY REALIZACJI VOUCHERÓW
- W celu realizacji Usługi w ramach Vouchera Nabywca lub Osoba obdarowana zobowiązana jest dokonać rezerwacji terminu wykorzystania Vouchera, kontaktując się z ESI CLINIQUE w formie mailowej: kontakt@esiclinique.pl, lub za pośrednictwem numeru telefonu: +48 728 629 899.
- Po uzyskaniu informacji o chęci rezerwacji terminu Usługi w ramach Vouchera Wystawca niezwłocznie wskaże dostępne terminy, w których będzie możliwa jego realizacja.
- W przypadku braku otrzymania wiadomości zwrotnej w przeciągu 2-3 dni roboczych od Wystawcy o dostępnych terminach, w których będzie możliwa realizacja Vouchera, należy poczytywać, że wiadomość nie dotarła do Wystawcy. W tym wypadku należy ponowić przesłaną wiadomość lub skontaktować się z Wystawcą drogą telefoniczną, pod numer wskazany w pkt. 1 powyżej.
- Voucher może być wykorzystany przez Nabywcę (Voucher imienny) lub przez Osobę obdarowaną (Voucher na okaziciela).
- Podstawą do wykonania Usługi w ramach Vouchera jest okazanie Vouchera na recepcji ESI CLINIQUE przed przystąpieniem do jej realizacji.
- Voucher nie podlega wymianie na środki pieniężne ani w całości, ani w części. Nie podlega również zwrotowi, za wyjątkiem sytuacji, w której Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta skutecznie odstępuje od umowy sprzedaży Vouchera w zgodzie i na zasadach 9. poniżej.
- Voucher na okaziciela może zostać przekazany osobie trzeciej (Osobie obdarowanej). Wystawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprzekazanie osobie trzeciej (Osobie obdarowanej) przez Nabywcę lub innego posiadacza Vouchera informacji dotyczących realizacji Vouchera w tym w szczególności za brak wskazania lokalizacji ESI CLINIQUE, w którym Voucher Kwotowy na okaziciela może być zrealizowany, pozostałej wartości do wykorzystania oraz terminu jego realizacji i zasad jego reklamacji.
- Voucher Imienny może być zarezerwowany wyłącznie przez osobę wskazaną w jego treści za wyjątkiem postanowień wskazanych w zdaniu drugim niniejszego punktu. Voucher Imienny może być przekazany osobie trzeciej wyłącznie za uprzednią zgodną Wystawcy. Decyzja o przekazaniu bądź odmowie przekazania Vouchera należy do Wystawcy i nie przysługuje od niej odwołanie. Podczas przekazania Vouchera osobie trzeciej jego data ważności nie ulega wydłużeniu.
- W przypadku, gdy wartość zakupów jest niższa niż wartość Vouchera, Wystawca nie zwraca Klientowi różnicy, a Nabywcy nie przysługuje prawo do otrzymania zwrotu w formie pieniężnej lub bezgotówkowej. Sam Voucher nie może być zamieniony w całości ani w części na gotówkę.
- Voucher Kwotowy można wykorzystać wielokrotnie (choć preferowana jest forma jednorazowa), do momentu wyczerpania wartości Vouchera lub upływu jego terminu ważności.
- W przypadku opisanym w 10 powyżej. ESI CLINIQUE, w którym realizowany jest Voucher odnotowuje po każdej wizycie jaka wartość Vouchera pozostała do wykorzystania, informując o tym Klienta. W przypadku realizacji Vouchera w całości ESI CLINIQUE, w którym Voucher został wykorzystany zatrzymuje Voucher w celu odnotowania jego realizacji w całości.
- Jeśli wartość Usługi przekracza wartość Vouchera, posiadacz Vouchera (Nabywca lub Osoba obdarowana) ma prawo wykorzystania Vouchera jako częściowej zapłaty, regulując resztę należności w gotówce lub za pomocą karty płatniczej pod warunkiem, iż Voucher uprawnia do skorzystania ze wskazanej Usługi.
- Voucherów nie można łączyć celem zapłaty za jedną Usługę.
- Wystawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Vouchera w następujących przypadkach:
- w przypadku upływu terminu ważności Vouchera;
- w przypadku uszkodzenia Vouchera, które uniemożliwi odczytanie indywidualnego numeru seryjnego lub w sposób uniemożliwiający ustalenie jego treści;
- w przypadku braku dokonania rezerwacji Usługi w formie przewidzianej w 5 pkt. 1 niniejszego Regulaminu;
- braku osobistego stawiennictwa Nabywcy (Voucher imienny) lub po wcześniejszym uzgodnieniu z Wystawcą uprawnionego imiennie do jego realizacji Vouchera, na wizycie;
- w razie zauważenia jakichkolwiek poprawek, zmian, przeróbek lub podjęcia wątpliwości, co do autentyczności
- Pracownicy ESI CLINIQUE odmawiają wykonania Usługi, w ramach wystawionego Vouchera w przypadku, gdy:
- występują przeciwwskazania do wykonania Usługi;
- Klient poda nieprawdziwe informacje w zakresie swojego wieku;
- Rodzic (opiekun prawny) poda nieprawdziwe informacje w zakresie wieku Dziecka;
- Klient nie będzie posiadał zgody obojga rodziców (opiekunów prawnych) na wykonanie Usługi (dotyczy wyłącznie Osób niepełnoletnich);
- Klient nie przyjdzie na umówioną Usługę choć z jednym z obojga rodziców (opiekunów prawnych dotyczy wyłącznie Osób niepełnoletnich);
- Klient lub jego rodzic (opiekun prawny) odmówi wypełnienia i podpisania Dokumentacji;
- Klient lub jego rodzic (opiekun prawny) odmówi podpisania zgody na wykonanie Usługi;
- Klient lub jego rodzic (opiekun prawny) znajduje się w stanie po spożyciu alkoholu lub innych substancji psychoaktywnych;
- Klient lub jego rodzic (opiekun prawny) jest chory, osłabiony, przeziębiony lub jego stan zdrowia wskazuje na infekcję;
- Pojawią się jakiekolwiek wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia Usługi.
- W przypadkach, o których mowa w a) ust. 15 powyżej, Wystawca zarekomenduje inną Usługę o zbliżonych właściwościach lub przedstawi inny dostępny termin w celu wykonania Usługi. W przypadkach, o których mowa w pkt. b) – j) ust. 15 powyżej, Wystawca przedstawi inny dostępny termin w celu wykonania Usługi.
- Nabyte Vouchery nie upoważniają do pierwszeństwa w zakresie rezerwacji Usług.
- Niemożliwym jest wykorzystanie Vouchera w terminach wyłączonych z ich obsługi. Za terminy wyłączone uważa się w szczególności okres:
- Świąt Bożego Narodzenia oraz Wielkanocy oraz w okresie obowiązywania pakietów świątecznych,
- Sylwestra oraz pakietu Sylwestrowego,
- 01-3.05 każdego roku oraz w okresie pakietów majówkowych,
- długiego weekendu sierpniowego oraz w okresie pakietu sierpniowego,
- w okresie innych długich weekendów objętych pakietami specjalnymi,
z tej przyczyny Wystawca rekomenduje niezwłoczny kontakt z ESI CLINIQUE, tuż po dokonaniu zakupu Vouchera, w celu umówienia terminu wykonania Usługi z pominięciem powyższego wyłączenia.
- Wystawca Vouchera zastrzega sobie ograniczenia co do możliwości realizacji określonych Usług w ramach Vouchera. O dostępności konkretnych Usług Wystawca poinformuje Klienta przed przystąpieniem do sprzedaży Vouchera. Lista dostępnych usług w ramach Voucherów podarunkowych jest dostępna na stronie internetowej salonu https://esiclinique.pl w zakładce
§ 6. SPÓŹNIENIA
- W celu realizacji Usługi w ramach wykorzystania Vouchera, Klient zobowiązany jest zgłosić się do recepcji ESI CLINIQUE co najmniej na 15 minut przed realizacją wizyty w celu dopełnienia wszelkich formalności związanych z Voucherem oraz zarezerwowaną Usługą, w tym wypełnienia stosownej dokumentacji medycznej. Podstawą do wykonania Usługi w ramach Vouchera jest okazanie Vouchera na recepcji ESI CLINIQUE przed przystąpieniem do jej realizacji.
- O ewentualnym spóźnieniu Klient jest zobowiązany poinformować Wystawcę niezwłocznie, w pierwszy momencie, w którym Klient zorientuje się, że nie uda mu się pojawić w ESI CLINIQUE punktualnie. Pracownik ESI CLINIQUE w sposób indywidualny podchodzi do każdego przypadku spóźnienia Klienta i mając na względzie możliwości organizacyjne, a także czasowe wskazuje, czy zrealizowanie całości Usługi w ramach zarezerwowanego terminu będzie możliwe.
- W przypadku, gdy Usługa nie będzie mogła zostać zrealizowana w całości Pracownik informuje o tym Klienta, pozostawiając mu wybór przełożenia terminu Usługi na inny wolny w grafiku termin lub zrealizowania Usługi w niepełnym wymiarze.
- Usługa w niepełnym wymiarze może zostać wykonana, za wyraźną zgodą Klienta, który zaakceptuje fakt, że poszczególne etapy Usługi ulegną skróceniu, a sama Usługa zostanie wykonana w niepełnym wymiarze. Poszczególne etapy wykonania Usługi zostaną skrócone według uznania Pracownika, z wyjątkiem etapów, które mają określony, minimalny czas trwania. Za tak wykonaną Usługę, Klient uiszcza cenę za pośrednictwem Vouchera w pełnej wysokości.
- W przypadku braku poinformowania Wystawcy o spóźnieniu przez Klienta, Wystawca zastrzega sobie prawo do skrócenia czasu wykonywania Usługi, a w przypadku spóźnienia powyżej 15 minut do odmowy wykonania Usługi.
- W przypadku opóźnienia się Usługi z przyczyn leżących po stronie Wystawcy, w tym Pracownika, Usługa zostanie wykonana w pełnym wymiarze, a żaden z etapów nie zostanie skrócony.
§ 7. ODWOŁANIE TERMINU
- Wystawca zastrzega sobie prawo do odwołania terminu wykonania Usługi do 24 godzin przed jego zaplanowanym rozpoczęciem. Wystawca jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin wykonania Usługi.
- Wystawca zastrzega sobie prawo do odwołania terminu wykonania Usługi w terminie krótszym niż w ust. 1 powyżej z przyczyn niezależnych od Wystawcy, np. z uwagi na nagłą chorobę Pracownika. Ponadto w szczególności w przypadku wystąpienia siły wyższej, przerwy w dostawie prądu i wody, wystąpienia pożaru, a także z powodu innych nieprzewidzianych zdarzeń losowych. Wystawca jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin wykonania Usługi.
- Wystawca dopuszcza możliwość zmiany rezerwacji terminu Usługi w ramach wykorzystania Vouchera, jednak Klient zobowiązany jest do odwołania terminu wykonania Usługi z należytym wyprzedzeniem, nie później niż 24 godziny przed jego zaplanowanym rozpoczęciem. Wystawca jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin wykonania Usługi.
- W przypadku niestawiennictwa na umówiony termin bądź odwołania umówionej wizyty na mniej niż 24 godziny przed planowanym terminem, Wystawca może zarezerwowaną kwotę Usługi odliczyć od wartości Vouchera z uwzględnieniem zaistniałej sytuacji, sytuacji nagłych i zdarzeń losowych.
§ 8. NABYCIE VOUCHERA NA ODLEGŁOŚĆ PRZEZ KONSUMENTA
- Nabycie Vouchera za pośrednictwem strony internetowej https://esiclinique.pl, telefonicznie lub za pośrednictwem serwisów społecznościowych oznacza zawarcie Umowy na odległość.
- Przy zawarciu Umowy kupna Vouchera na odległość Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, w terminie 14 dni. W tym celu Wystawca udostępnia stosowny dokument, stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, umożliwiający skuteczne odstąpienie od Umowy zawartej na odległość.
- Bieg terminu określonego w ust. 2 powyżej rozpoczyna się od dostarczenia Vouchera Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta.
- Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach Konsumenta może odstąpić od Umowy, składając Wystawcy pisemne oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach Konsumenta oświadczenia przed upływem 14-dniowego terminu drogą mailową lub pocztową od momentu odebrania przesyłki. Wzór oświadczenia zawiera Załącznik nr 1.
- W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach Konsumenta drogą elektroniczną, Wystawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- Wystawca gwarantuje zwrot kwoty Vouchera niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- Zwrotu płatności Wystawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
- Postanowienia niniejszego paragrafu nie stosuje się do Klientów nie będących Konsumentami w rozumieniu art. 22(1) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r., poz. 121 ze zm.) lub Przedsiębiorcami na pracach Konsumenta tj. osób dokonujących czynności prawnych związanych bezpośrednio z prowadzoną przez nich we własnym imieniu działalnością gospodarczą lub zawodową – w ich przypadku uprawnienie do odstąpienia od Umowy jest bezwzględnie wyłączone.
§ 9. PŁATNOŚĆ
- Klient jest obowiązany do uiszczenia zapłaty za zakupiony Voucher.
- Kwota, za którą Klient chce dokonać zakupu Vouchera będzie kwotą wyrażoną w polskich złotych i jest kwotą brutto, zawierającą wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
- Klient może wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- płatność gotówką, blikiem lub kartą płatniczą stacjonarnie w ESI CLINIQUE;
- płatność przelewem na numer rachunku bankowego ESI CLINIQUE – w tytule przelewu należy wpisać: ZAKUP VOUCHERA imię, nazwisko oraz datę dokonania zakupu;
- płatność kartą płatniczą – Visa, Visa Electron, MasterCard lub Maestro,
- Wyboru sposobu płatności dokonuje Klient podczas dokonywania zakupu.
§ 10. REKLAMACJA
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji w zakresie sposobu wykonania Usługi lub jej efektów najpóźniej w terminie 14 dni roboczych od daty zakończenia Usługi.
- Reklamacje należy kierować na adres:
- Edwarda Habicha 26/2B, 02-495 Warszawa
lub drogą poczty elektronicznej przesyłając odpowiednią wiadomość na adres e-mail: kontakt@esiclinique.pl lub w formie pisemnej składając ją osobiście w ESI CLINIQUE.
- Reklamacja powinna zawierać:
- imię i nazwisko, adres zamieszkania lub pobytu oraz adres e-mail Klienta,
- rodzaj oraz datę i godzinę wykonania Usługi stanowiącej podstawę reklamacji,
- dowód opłacenia Usługi w dowolnej formie,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Klienta,
- opis nieprawidłowości podczas wykonania Usługi lub jej efektów,
- datę powstania niepożądanych efektów Usługi,
- zdjęcie przedstawiające niepożądane efekty Usługi.
Wzór reklamacji zawiera Załącznik nr 2.
- Wystawca obowiązany jest ustosunkować się do złożonej reklamacji w ciągu 14 dni.
- W przypadku pozytywnego rozpoznania reklamacji i uznania jej za zasadną, Wystawca może zaproponować:
- zwrot całości lub części ceny uiszczonej przez Klienta za wykonaną Usługę, w tym wypadku Klient powinien przedstawić dowód uiszczenia opłaty za Usługę lub kopię zakupionego Vouchera;
- darmową korektę wykonanej Usługi, przy czym termin wykonania korekty jest uzależniony od grafiku, a także dostępności terminów;
- darmowy voucher na wybraną Usługę.
- W przypadku negatywnego rozpoznania reklamacji i uznania jej za bezzasadną, Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni. W postępowaniu odwoławczym powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio.
- W przypadku kwestionowania Usługi zaraz po jej wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną Usługę. Ma prawo do złożenia reklamacji.
- W zależności od woli Klienta, Klienci zgłaszający reklamację będą informowani o decyzji w formie: mailowej lub pisemnej na adres podany w treści reklamacji.
- Przy składaniu reklamacji konieczne jest okazanie dowodu zakupu Vouchera w postaci oryginału paragonu fiskalnego lub innego dowodu zapłaty za Voucher (potwierdzenie przelewu, wydruk za płatność kartą).
- Po rozpatrzeniu reklamacji Klient jest zobowiązany do podpisania protokołu reklamacyjnego. W przypadku braku zgody Klienta na podpisanie protokołu reklamacyjnego, Pracownik ESI CLINIQUE sporządzi odpowiednią notatkę na protokole reklamacyjnym.
§ 11. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Wystawca jest Administratorem Danych Osobowych Klienta.
- Klient dokonując zamówienia Vouchera wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez Wystawcę danych osobowych podanych w formularzu zamówień w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchwalenia dyrektywy 95/46/WE.
- Podstawą przetwarzania danych osobowych jest realizacja zawartej Umowy (np. umowa na wykonanie Usługi, umowa zakupu Vouchera) lub podjęcie działań na żądanie Klienta przed zawarciem Umowy (odpowiedzi na zapytania Klientów, udzielanie informacji Klientom, realizacja Usługi w ramach zakupionego Vouchera, rezerwacja terminu Usługi) oraz ewentualnie obrona, dochodzenie lub ustalenie roszczeń związanych z zawieranymi Umowami.
- Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie przez Wystawcę swojego adresu e-mail i numeru telefonu w celach marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 344., ze zm.) oraz przepisami o ochronie danych osobowych.
- Niniejszy rozdział tyczy się również Osoby obdarowanej, która samodzielnie i dobrowolnie podjęła kontakt z Wystawcą (Administratorem Danych Osobowych) w celu wykonania Usługi w ramach otrzymanego Vouchera. W tym wypadku podstawą przetwarzania danych osobowych jest realizacja zawartej Umowy (np. umowa na wykonanie Usługi, umowa zakupu Vouchera) lub podjęcie działań na żądanie Osoby obdarowanej przed zawarciem Umowy (odpowiedzi na zapytania, udzielanie informacji realizacja Usługi w ramach zakupionego Vouchera, rezerwacja terminu Usługi) oraz ewentualnie obrona, dochodzenie lub ustalenie roszczeń związanych z zawieranymi Umowami.
- Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności ESI CLINIQUE Polityka Prywatności – ESI Clinique Medycyna i Kosmetologia Estetyczna – Ursus.
- 12. PRZEPISY KOŃCOWE
- Niniejszy Regulamin stanowi integralną część Umowy zakupu Vouchera u Wystawcy.
- Klient w każdym momencie może zapoznać się z treścią Regulaminu za pośrednictwem strony internetowej: https://esiclinique.pl, a także przed wykonaniem Usługi w siedzibie Wystawcy. Regulamin jest dostępny w miejscu widocznym i dostępnym dla Klientów.
- Wystawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące z datą publikacji nowego Regulaminu na stronie internetowej ESI CLINIQUE lub z dniem umieszczenia go w ESI CLINIQUE. Do Umów zawartych przed wejściem w życie zmian Regulaminu, obowiązują postanowienia obowiązujące w chwili zawierania tych Umów.
- Wszelkie spory między Wystawcą i Klientami rozstrzygane będą w sposób polubowny z zamiarem osiągnięcia porozumienia satysfakcjonującego obie strony, tj. Klienta i Wystawcy.
- Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta mają możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje w tym zakresie są dostępne w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów inspekcji handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
- http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ;
- http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php ;
- http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php ;
- Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma również możliwość skorzystania z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR), która dostępna jest pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
- Dodatkowy zakres informacji w zakresie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta może znaleźć na stronie internetowej https://polubowne.uokik.gov.pl oraz skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem https://ec.europa.eu.
- W przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu, w tym za pośrednictwem mediacji, właściwość Sądu określana będzie według przepisów powszechnie obowiązującego prawa w Rzeczpospolitej Polskiej.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa polskiego, a w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.).
- Jeżeli jedno albo więcej postanowień niniejszego Regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne, nie ma to wpływ na pozostałą treść Regulaminu. Wystawca zobowiązuje się zastąpić niniejsze postanowienie ważnym i wykonalnym postanowieniem, które w sposób prawnie dopuszczalny będzie odzwierciedlało dotychczasową regulację.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.11.2024 roku (aktualizacja Regulaminu z dnia 31.03.2023 roku).
ZAŁĄCZNIK NR 1 – Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa
……………………………………………………………………
(miejscowość, data)
……………..…………………………………………………………
………………………………………………………………………..
……..…………………………………………………………………
Pełna nazwa przedsiębiorcy
adres siedziby przedsiębiorcy, adres e-mail, nr telefonu
lub
Imię i nazwisko Konsumenta
adres Konsumenta, adres e-mail, nr telefonu
ESI CLINIQUE Sp. z o.o.
- Edwarda Habicha 26/2B,
02-495 Warszawa
adres e-mail: kontakt@esiclinique.pl
numer telefonu: 728 629 899
Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
lub poza lokalem przedsiębiorstwa
Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (art. 27) odstępuję od umowy zawartej w dniu …………………….na odległość*/poza lokalem przedsiębiorstwa* bez podania przyczyny.
Towar zwrócę stosownie do postanowień umowy.
Proszę o zwrot ceny towaru na konto*……… / w sposób, w jaki dokonano płatności za towar.*
………………….………………………….
Podpis
* Niepotrzebne skreślić
Załącznik: dowód zakupu*/umowa* (zalecane)
ZAŁĄCZNIK NR 2 – Dokument umożliwiający złożenie reklamacji (wzór reklamacji)
……………………………………………………………………
(miejscowość, data)
……………..…………………………………………………………
………………………………………………………………………..
……..…………………………………………………………………
Pełna nazwa przedsiębiorcy
adres siedziby przedsiębiorcy, adres e-mail, nr telefonu
lub
Imię i nazwisko Konsumenta
adres Konsumenta, adres e-mail, nr telefonu
ESI CLINIQUE Sp. z o.o.
- Edwarda Habicha 26/2B,
02-495 Warszawa
adres e-mail: kontakt@esiclinique.pl
numer telefonu: 728 629 899
REKLAMACJA USŁUGI
Działając w imieniu własnym składam reklamację związaną z realizacją usługi polegającej na …………………………………………………………………………………………………………………………………… (proszę dokładnie wskazać nazwę usługi oraz opisać na czym polegała usługa) wykonanej dnia …………………… (proszę wskazać datę) o godzinie ……………….. (proszę wskazać godzinę wykonanej Usługi).
Informuję, że zawarta umowa została wykonana w sposób nieprawidłowy. Uchybienia w sposobie wykonania umowy polegają na …………………………………………………………………………………………………….. (należy dokładnie wskazać i opisać na czym polegały uchybienia w jakości wykonanej usługi). Niepożądane efekty zostały przeze mnie zauważone dnia …………………… (proszę wskazać datę).
Opisane przeze mnie nieprawidłowości potwierdzają następujące dowody, które załączam do niniejszego pisma ….……………………………………………………………………………………………. (należy przedstawić dowody, potwierdzające nieprawidłowe wykonanie usługi – może być to dokumentacja fotograficzna, oświadczenia świadków itp.).
W związku z powyższym żądam ……………………………………………………………………….. (należy wskazać żądanie, np. obniżenie ceny, ponowne wykonanie usługi, uzyskanie Vouchera).
………………………………………….
(czytelny podpis Konsumenta)
Załączniki:
dowody, które potwierdzą niewłaściwe wykonanie usługi, np. zdjęcia, dowód zakupu, voucher, dowód zakupu Usługi.